Terkini! Blogger Pro UMNO Cuba Jatuhkan Reputasi Dan Imej Rayani Air Terima Kecaman Netizen

Seperti Yang Anda sedia maklum Rayani Air adalah pesawat yang beru di lancarkan dengan penekanan kepada pekerjanya lebih kepada islamic. Walaupun ia dimiliki oleh pemilik india namun sistem yang dijalankan tidak menghidangkan arak dan menutup aurat kepada pekerja islam dipuji rakyat Malaysia.

Susulan itu, Rayani Air mendapat sambutan luar biasa walaupun ia baru sahaja bertapak di Malaysia. Hinggakan ada beberapa individu atau syarikat lain cuba jatuhkannya namun ia masih tetap pilihan rakyat Malaysia.

Apa yang paling Mengecewakan terdapat orang Melayu sendiri yang cuba menjahanamkan Rayani Air yang mencerminkan imej islam iaitu blogger pro UMNO Parpukari . Disini saya sertakan beberapa print screen sebagai bukti apa sebenarnya niat beliau tidak dapat dipastikan.





Kemudian ini pula post terbaru daripada page tersebut









kesimpulannya cuba anda lihat sendiri yang ganggu orang melayu meniaga tepi-tepi jalan bukan bangsa lain tetapi bangsa melayu. walaupun anda penyokong UMNO tapi jika anda agama islam tentunya anda suka apabila orang bukan islam cuba bawa imej islam mana tahu suatu masa nanti beliau diberi hidayah memeluk islam.

Perlu ingat hidayah milik Allah. Sesiapa sahaja layak menerimanya jangan kita yang tentunya agama islam tapi akhlak lebih teruk.
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Terkini! Blogger Pro UMNO Cuba Jatuhkan Reputasi Dan Imej Rayani Air Terima Kecaman Netizen"

Back To Top