Mualaf Jerman Jawab Tuduhan Barat, Sebelum Kamu Menuduh Islam Agama Penganas Jawab 14 Soalan Ini Dahulu

Mualaf asal Jerman Pierre Vogel yang mengikrarkan syahadah pada tahun 2001 melontarkan beberapa soalan kepada dunia barat yang selama ini menuduh Islam serupa dengan pengganas.

Berikut ini 14 soalan yang dikemukakan Pierre dalam sebuah ceramahnya sebagaimana dipetik pijar.net, untuk menjawab tuduhan Ketika Islam dituduh sebagai agama pengganas:


1.Siapakah yang selalu menjajah sebuah negara damai, aman, tenteram hanya untuk kepentingan peribadi? 


2. Siapakah yang mencetuskan perang dunia pertama? 

3. Siapakah yang mencetuskan perang dunia kedua? 

4. Siapa yang selalu menyiarkan sebuah ajaran agama dengan cara menjajahnya terlebih dahulu?

5.Siapakah yang menggugurkan bom atom atas Hiroshima dengan kejam, tidak berperikemanusiaan, dan mengorbankan berjuta-juta rakyat awam? 

6. Siapakah yang membunuh 20 juta orang asli di Australia? 

7. Siapakah yang membunuh lebih daripada 100 juta suku indian merah di Benua Utara Amerika? 

8. Siapakah yang membunuh lebih daripada lebih daripada 50 juta Indian merah di benua Selatan Amerika? 

9. Siapakah yang menjadikan lebih dari 150 juta manusia dari Afrika sebagai budak (apartheid), Diantara 77% daripada mereka mati di perjalanan dan dikebumikan di lautan Atlantik? 

10. Siapa yang selalu tertarik untuk menguasai serta "merampas" minyak suatu negara baik dengan cara mengadu domba negara tersebut, membiayai penentangannya, menyebar fitnah bom, membuat negara tersebut tak kunjung ada kedamaian?

11. Siapa rentenir dunia (IMF) yang membuat negara pasiennya jadi tambah sengsara dengan system busuk dan kejinya 

12. Siapa pelaku dan pendukung penjajahan, perampasan lahan masyarakat, pembantaian warga Palestina dari tahun 1948 hingga sekarang?

13. Siapa pelaku dan pendukung krisis dibeberapa negara dengan cara membuat nilai dollar (dengan cara licik) menjadi tinggi hingga negara tersebut tidak sanggup membayar utang dollar dan harus menjual berbagai asetnya?

14. Siapa pelaku yang selalu menghina dan melecehkan sebuah ajaran agama baik dengan menghina tokoh agamanya atau membakar kitabnya?

Dari 14 pertanyaan tersebut sama sekali bukan negara Islam maupun orang Islam yang melakukanya.

sumber: .bagikanlahinfo.com
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Mualaf Jerman Jawab Tuduhan Barat, Sebelum Kamu Menuduh Islam Agama Penganas Jawab 14 Soalan Ini Dahulu"

Back To Top