Lelaki Ini Dedahkan Bagaimana Mudahnya Orang Melayu Di Tipu Di Internet

Sepanjang 9 tahun Saya bekerja, Ramai orang Tidak tahu, Sebenarnya Saya telah membeli 43 biji rumah, berjaya simpan 11 kg Emas, Dan dapat menyimpan cash berjumlah 7 angka. Anda berminat untuk tahu? Saya Akan membuat seminar percuma khas untuk anda semua. Taip ‘Saya Nak tahu’. Cukup 500 komen , saya Akan dedahkan.

-KEY-

Bermula dengan status eksperimen di atas.

Dengan teknik menjanjikan bulan dan bintang.

Iaitu dalam masa 9 tahun bekerja makan gaji, ada 43 buah rumah, ada 11 kilogram emas, dan simpanan 7 angka! Disusuli dengan gambar berdiri sempoi bersama ‘harta’.

Dalam tempoh 20 minit, berjaya mendapat lebih 500 komen. Maka tidak hairan ada yang sanggup gadai tanah, keluarkan semua duit simpanan, membuat pembiayaan peribadi untuk mengejar pelbagai harapan palsu. Seperti yang ditawarkan oleh skim-skim tertentu.

Maka inilah yang sebenarnya …

http://www.pakdi.net/wp-content/uploads/2015/11/key2.jpg

Tag : kisah


0 Komentar untuk "Lelaki Ini Dedahkan Bagaimana Mudahnya Orang Melayu Di Tipu Di Internet"

Back To Top