Aktres Malaysia dan penyanyi, Soo Wincci Menyeru Semua Orang Perlu Bersatu ‘menjahanamkan’ Najib

Aktres Malaysia dan penyanyi, Soo Wincci teringin sangat nak jadi hero negara, mengeru semua ‘bala tenteranya’ ajak bersatu padu ‘menjahanamkan’ perdana menteri Datuk Seri Najib Razak.

Melalui seruannya tersebut, Soo Wincci mendakwa bahawa tindakan menggulingkan kepimpinan Najib dianggap sebagai satu pengorbanan besar kepada negara, umpama menyelamatkan negara dari satu musibah yang tersangat besar, wooooowwwww! Hebat sangat!!

Oleh disebabkan itu, aktres terbabit dikatakan tidak pernah menyesal memuatnaik satu video menghasut orang ramai supaya bersatu dengannya dalam usaha mendesak perdana menteri meletak jawatan. Disebabkan tidakkan dungu penyanyi tebabit, heboh diperkatakan penaja menarik balik tajaan konsert solo pertama selepas kontroversi video tersebut.

Ketika diminta untuk mengulas kembali mengenai kontroversi videonya yang panas diperkatakan dua bulan lalu ketika perhimpunan Bersih 4 pada akhir Ogos lepas, pemenang Miss World Malaysia 2008 itu melahirkan rasa terlalu bangga dengan tindakan bangangnya.

"Ia hanya mengenai individu dan isu pemimpin adalah penting. Ia bukan mengenai parti, ia adalah mengenai pemimpin.

“Kita hanya perlu tukar pemimpin. Saya fikir kita semua mempunyai hak. Kita tidak mahu pemimpin yang mengawal kita. Jangan sampai masa (masalah lebih buruk timbul) kita menyalahkan orang lain," kata Wincci, yang kini berusia 30 tahun.


credit: http://koperasi-online2u.blogspot.my/2015/12/artis-cina-separuh-bogel-desak-najib.html

Tag : politik


0 Komentar untuk "Aktres Malaysia dan penyanyi, Soo Wincci Menyeru Semua Orang Perlu Bersatu ‘menjahanamkan’ Najib "

Back To Top