Kes Penipuan Handfon Di Kompleks KotaRaya, Aktivis PPIM Di Tahan Kerana Bantu Dan Membela Pengguna Islam

Rakyat Malaysia berbilang kaum dan bangsa serta agama. Namun dari bidang perniagaan di Malaysia kebiasaannya dimonopoli oleh kaum cina. Manakala orang melayu lebih fokus kepada makan gaji jadi tidak hairan mengapa orang melayu sering di tipu dalam urusan jual beli.

Namun jika diperhatikan adakala jabatan-jabatan kerajaan ataupun PBT bertindak zalim kepada orang melayu dan tidak pula berani mengambil tindakan kepada kaum lain. Jika anda tidak percaya anda boleh turun padang sendiri lihat bagaimana Majlis Penbandaran bertindak kejam kepada bangsa melayu dengan saman dan merampas semua barang-barang mereka. 


Sedangkan kaum atau bangsa lain berniaga tidak pula berani ambil tindakan kerana diberi rasuah. Inilah yang merosakkan bangsa,agama dan Negara.

Bahkan sahaja  Dari Majlis pembandaran malahan pihak polis juga dikatakan kejam dan tidak adil kepada kaum melayu kaum lain yang menipu yang cetuskan kekecohan manakala orang yang cuba selesaikan masalah pula ditahan untuk siasatan. Lihat Printsceen dibawah


Tag : semasa


0 Komentar untuk "Kes Penipuan Handfon Di Kompleks KotaRaya, Aktivis PPIM Di Tahan Kerana Bantu Dan Membela Pengguna Islam"

Back To Top