Upload Gambar Lurah Dada, Gadis Jelita Berjanji Akan Berbogel Jika Itali Juara Euro 2016

MILAN – Penyampai televisyen Itali, Francesca Cipriani menjadi sensasi setelah mengeluarkan kenyataan berani menerusi laman Instagram. Dia membuat kaum lelaki menunggu janjinya itu.

Asalnya bermula apabila Francesca memuat naik gambar seksi di akaun Instagram peribadinya. Di foto tersebut, dia hanya mempamerkan belahan payudara seksinya yang hanya ditutupi bendera Itali.

Bukan kerana fotonya yang membuatkan dunia maya terpaku, tetapi keterangan status gambar tersebut. Francesca yang berjanji apabila Itali menjadi juara Piala Eropah atau Euro 2016, dia akan telanjang.

“Jika Itali menang di Euro 2016. Bendera yang ada di sini akan terbang jauh,” kata penyampai televisyen yang berambut perang tersebut.

Tentu saja janji Francesca membuat lelaki berharap dan kebanyakannya dari Itali malah ada netizen pemilik akaun Twitter @riky10 berkata: “Semoga bendera itu boleh terbang jauh,”

Bagaimanapun, pasukan Itali sendiri sudah memastikan skuad tersebut antara 16 pasukan terbaik Eropah untuk ke pusingan kedua Euro 2016.

Sebagai juara Kumpulan E, pasukan di bawah kendalian Antonio Conte itu akan melawan kunjungan juara bertahan Sepanyol pada 27 Jun ini. – MYNEWSHUB.CC
Tag : hiburan


0 Komentar untuk "Upload Gambar Lurah Dada, Gadis Jelita Berjanji Akan Berbogel Jika Itali Juara Euro 2016"

Back To Top