Dia memberitahu saya bayi itu adalah benih suami saya

Seorang kerani akaun di Ipoh bertindak meminta pihak polis untuk menahan suaminya yang berusia 29 tahun kerana didakwa mempunyai hubungan sulit dengan anak tirinya yang berusia 18 tahun.

Dalam laporan polis itu, wanita berusia 40 tahun itu mendakwa suami keduanya itu yang dikahwini lima tahun yang lalu, juga adalah bapa kepada bayi yang dilahirkan oleh anak perempuannya hasil perkahwinan pertama.

Katanya, dia terkejut selepas terjumpa satu dokumen kelahiran yang mengesahkan bahawa anaknya telah melahirkan seorang bayi perempuan pada 21 Mac di sebuah hospital swasta.

"Ketika ini, anak perempuan saya sepatutnya menghadiri kursus mengajar pelajar tadika di Selangor. Apabila saya bertanya kepadanya tentang hal itu, dia mengaku bahawa dia telah menjalin hubungan dengan suami saya yang juga bapa tirinya, selama lima tahun.

"Dia memberitahu saya bayi itu adalah benih suami saya," katanya kepada pemberita di sini semalam.

Bagaimanapun suaminya menafikan sekeras-kerasnya mempunyai apa-apa kaitan dengan kehamilan anak tirinya itu.

"Tetapi hakikatnya, sijil lahir bayi itu mempunyai nama suami saya sebagai bapa.

"Ia adalah orang yang sama yang telah memberikan cintanya kepada saya lima tahun lalu, hingga saya melahirkan seorang anak setahun kemudian.

"Dan sekarang anak perempuan saya sendiri telah melahirkan anaknya juga.

"Ini adalah salah, "katanya sambil menambah bahawa bayi itu didakwa diserahkan kepada tukang cuci di hospital swasta itu selepas dilahirkan.

Wanita itu melahirkan rasa kecewa berikutan tiada perkembangan kes sejak laporan polis dibuat pada 29 Mei.

"Saya tidak mahu polis mengklasifikasikan ini sebagai masalah domestik. Ini adalah masalah sosial, "katanya, menggesa pihak polis menahan suaminya.

Usaha untuk menghubungi Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong bagi mendapatkan komen lanjut tidak berjaya.

Tag : semasa


0 Komentar untuk "Dia memberitahu saya bayi itu adalah benih suami saya "

Back To Top