Sukar Mencari Pelanggan Di Bulan Ramadhan, Zara Turunkan Harga Untuk Servis S3KSNYA

Saya Berpuasa Meskipun Layan Pelanggan”Zara”|Meskipun bulan ramadhan kiat untuk mencari lelaki hidung belang bukan penghalang kepada seorang wanita penghibur yang bernama zara(bukan nama sebenar)

Bahkan katanya khusus di bulan puasa tarif bayaran perkhidmatan sengaja di turunkan dari bulan lainnya.

Lebih unik lagi sebagian dari mereka ada yang berpuasa di siang hari dan bekerja sebagai wanita penghibur di malam hari.

Selama ramadhan pihak polis memang sengaja melakukan rondaan penuh untuk mengintai pekerja pekerja seperti ini,akan tetapi karena kesempitan hidup dan biaya untuk hari raya beberapa dari mereka sanggup menanggung risiko seperti mana janda beranak satu ini “zara”

Angel 29 tahun dalam panggilan talepon mengakui di bulan puasa ini memang sukar untuk mendapat pelanggan sebab itu mereka menurunkan harga bayaran perkhidmatan mereka sebagai strategi perniagaan.

“Saya tinggal menunggu,kalau ada panggilan baru saya akan pergi ke tempat yang dipersetujui “katanya

Zara mengaku ia tetap menjalankan ibadah puasa,ada beberapa hari yang terpaksa dibatalkan karena terlalu penat.

“Saya puasa juga tapi kadang berbuka awal karena terlalu penat melayan pelanggan,saya tak kisah dia puasa atau tidak,yang penting dia bayar saya”

Zara juga memahamkan bahwa dia terpaksa melakukan perkara itu karena harus membiayai keperluan dia dan anaknya sehari hari.

Saya tidak ada pilihan,saya bukan orang yang belajar seperti orang lain,saya dan anak saya perlu makan,saya juga ingin melihat anak saya memakai baju raya seperti orang lain,saya bukan nak sembang kosong yang haram pun sudah susah nak cari “ujarnya.

Bagaimanapun zara enggan untuk bercerita lanjut mengenai kisah hidupnya yang penuh dengan dosa itu,tentu ada sebab yang hanya dia yang tau mengapa ia memilih jalan paling dimurkai Allah.http://eberita.org
Tag : sosial


0 Komentar untuk "Sukar Mencari Pelanggan Di Bulan Ramadhan, Zara Turunkan Harga Untuk Servis S3KSNYA"

Back To Top