Selepas 40 Hari Di Kebumikan, Anak Lelaki Ini Korek Semula Kubur Ibunya Dan Menemui Sesuatu

Lelaki Bongkar Kuburan Ibu Kandung Setelah 40 Hari Meninggal Dunia|Hanya karena terlalu taksub dengan kepercayaan gaib seorang lelaki 47 tahun sanggup membongkar kubur ibu kandungnya parimah 7o tahun selepas 40 hari meninggal dunia.

Pebuatan Supriyanto diketahui oleh orang awam pada Selasa (21/6/2016) dan orang awam melaporkannya kepada pihak kepolisian jawa tengah.

Menurut AKP Sri Haryono mendapati hasil dari siasatan awal Supriyanto membongkar kubur ibukandungnya dibantu oleh enam rakannya pada 24 Mei 2016 malam.

Jenazah ibu dikeluarkan dari kubur selepas 40 hari meninggal dan Supriyanto meletakkan mayat ibunya di dalam biliknya selama sebulan

Untuk mengelakkan bau busuk yang menyegat ia meletakkan wangi wangian pada jenazah ibunya.

http://eberita.org/wp-content/uploads/2016/06/klkop.png

Sementara Supriyanto mengakui sebelum ia membongkar kubur ibunya ia telah mendapat wasiat yang memintanya untuk mengambil mayat ibunya di dalam kubur selepas 40 hari meninggal.

Dari wasiat itu Supriyanto yakin bahwa mayat ibunya yang di ambil dari kubur akan hidup semula.

“Saya mendapat wasiat dari ibu melalui mimpi,kalau sudah dikeluarkan nanti ibu akan hidup lagi” katanya.

Bagaimanapun pihak polis yang terus mengembangkan siasatan mengungkap motif disebalik perbuatan Supriyanto.

Dua dari 6 rakan Supriyanto berjaya ditanah dan mengaku mereka ikut Supriyanto hanya karena alasan Membantu rakan.


Menurut pengakuan rakan Supriyanto wahyu mereka sering melakukan ritual ritual tertentu di rumah Supriyanto melibatkan mayat ibunya,dia terpaksa membatu karena dia adalah seorang jamaah yang dipimpin oleh Supriyanto sendiri.

Sebelumnya Supriyanto dikenali di kampungnya adalah sebagai ahli Supranatural yang jarang menampakkan diri dan selalu melakukan ritual ritual aneh dikampung tersebut.http://eberita.org/
Tag : PELIK


0 Komentar untuk "Selepas 40 Hari Di Kebumikan, Anak Lelaki Ini Korek Semula Kubur Ibunya Dan Menemui Sesuatu"

Back To Top