Perempuan Simpanan Dibogelkan Dan dibelasah Depan Khalayak Ramai

LAGI tersebar video seorang perempuan simpanan dipukul dan dimalukan di khalayak ramai oleh isteri kekasihnya setelah hubungan sulit mereka terbongkar.

Portal Shanghaiist melaporkan mangsa diheret keluar dari kereta oleh isteri kekasihnya sambil menjerit, semalam.

Berdasarkan foto-foto yang tersebar, rambut mangsa ditarik sebelum dia ditampar sehingga jatuh tersungkur. Bukan itu sahaja, si isteri yang berang turut bertindak mengeluarkan gunting lalu memotong rambut mangsa.


Perempuan Simpanan Dibelasah Isteri Dan Mertua Kekasih


Tambah malang bagi wanita simpanan itu, ibu kepada isteri kekasihnya turut memainkan peranan dengan bertindak membogelkan mangsa.

Video pergaduhan antara dua beranak dengan perempuan simpanan itu dikutuk netizen negara berkenaan yang berpendapat, kedua-dua individu dalam video berkenaan bersalah di atas perlakuan masing-masing.

Perempuan Simpanan Dibelasah Isteri Dan Mertua Kekasih



Perempuan Simpanan Dibelasah Isteri Dan Mertua Kekasih


“Isteri tidak boleh hanya salahkan perempuan simpanan, bagaimana pula dengan suami yang curang?” kata kebanyakan komen.

Ramai yang berpendapat, tindakan perempuan simpanan itu sememangnya salah tetapi pada masa sama tindakan memukul mangsa di khalayak ramai adalah sikap ‘tidak bertamadun’.

“Memang perempuan itu bersalah tetapi wajarkah mereka memalukan dia di tempat awam? Apa yang mereka lakukan itu perbuatan yang tidak bertamadun,” selar mereka. – MYNEWSHUB.CC
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Perempuan Simpanan Dibogelkan Dan dibelasah Depan Khalayak Ramai"

Back To Top