Kerana Politik, Mereka Sanggup Bergaduh Lihat Sendiri Video Dibawah Siapa Kurang ajar?

Pilihan raya baru-baru ini dapat dilihat bertapak pecahnya orang melayu yang beragama islam. Pertembungan 3 parti politik gergasi dilihat sebagai kayu pengukur siapa pilihan dihati rakyat.

Kekalahan parti PAS dan PH membuatkan masing-masing menunding jari kepada lawan masing-masing. Matlamat yang sama, cara yang sama untuk menumbangkan Parti BN sekali gus menguasi Malaysia dalam pilihan raya akan datang hancur apabila kedua-duanya tumbang di tangan BN.

Perbalahan diantara 2 parti diantara PAN dan PAS adalah bonus kepada BN dengan senangnya mereka menang majoriti undi mudah.

Khabar-khabar angin mengatakan Kerajaan BN akan mengadakan pilihan raya secepat mungkin untuk memastikan mereka memerintah Malaysia 5 tahun lagi. Mereka yakin mereka bakal memperolehi undian lebih besar sekali gus merampas kerajaan pakatan pembangkang.


Keluhan netizen tentang kos sara hidup dan cukkai yang tinggi umpama anjing menyalak bukit apabila seolah-olah meredha dengan mengundi BN untuk menang piliharan raya baru-baru ini.

PAS tidak mungkin menang jika bergerak sendirian. PH pula dilihat seolah-olah dikuasai DAP yang terang-terangan benci islam sekali gus menolak islam sukar mendapat tempat dihati pengundi-pengundi mlayu dan Akhirnya BN juga memperolehi kejayaan.

terbaru dalam video dibawah mendapati kerana fahaman politik berbeza, diantara PAN dan PAS pengikut tegar politik ini bergaduh antara satu sama lain. Lebih malang lagi yang muda hingga hormat kepda yang tua hanya kerana politik.

Jika dilihat barisan pimpinan diantara kedua parti termasuk BN apabila berjumpa tidak pernah bergaduh malahan duduk dan makan semeja namun rakyat dibawah pula sanggup memaki antara satu sama lain




Tag : semasa


0 Komentar untuk "Kerana Politik, Mereka Sanggup Bergaduh Lihat Sendiri Video Dibawah Siapa Kurang ajar?"

Back To Top