Saya Tak Merogolnya, Anu Saya Dah Mati Tak Boleh hidup lagi Dengan Isteri Pun Lama Saya Tak Sentuh


Seorang lelaki 57 tahun terus menerus menafikan bahwa dia sebenarnya tidak merogol anak tirinya seperti mana yang di laporkan oleh isterinya sendiri.

Lelaki tersebut nampak kesal ketika membuat rawatan di di hospital ditemani oleh 3 anak kandungnya,meskipun menjalani perawatan tangannya masih tetap di gari dan dijaga oleh dua anggota polis.

“Saya sebenarnya telah di jebak oleh isteri karena dia mahu kahwin dengan kekasihnya,sehingga sengaja reka cerita mengatakan saya merogol anak tiri sendiri”

“Saya tidak pernah mengganggunya,saya sudah menganggapnya seperti anak kandung sendiri,saya masih ada agama dan tahu batas batas kami”

“Tak mungkin saya merogolnya,anu saya ini sudah mati,tidak bisa hidup lagi,hidup pun setengah minit,lepastu mati ”

“Isteri saya juga sudah lama tidak saya sentuh,bagai mana saya menyetubuhi anak tiri saya sendiri”ujar lelaki 57 tahun itu dengan nada kesal

Bagaimanapun difahamkan,sang isteri 32 tahun mengaku menaruh rasa curiga kepada suaminya karena dirinya sudah lama tidak diberikan nafkah batin oleh suaminya.rasa curiga dan cemburu itu mulai timbul ketika dia melihat kemesraan antara suaminya dan anak gadisnya itu.

Dia juga mengatakan bahwa dia sudah memiliki kekasih baru,dan lelaki tersebut berjanji akan menikahinya jika dia cerai,oleh sebab itu dia mengadakan cerita yang menjabak suaminya,agar dia bisa menggugat cerai di pengadilan tanpa ada yang menuding jari kepadanya atas punca perceraian yang dirancangnya itu.eberita.org
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Saya Tak Merogolnya, Anu Saya Dah Mati Tak Boleh hidup lagi Dengan Isteri Pun Lama Saya Tak Sentuh"

Back To Top