"Sis, hehe. Baru guna sekali. Kesian taw laki saya. Baru dua celup dah tewas"





Zaman skarang tak payah nak susah susah google cerpen lucah atau membazir kuota download video blue.

Kau bukak je fb, kau search Jamu Susuk Dara, Lotion Pengantin Dara, Virgin Care, Pencuci Pati Sirih atau apa saja produk untuk kegunaan asam keping.

Bila kau dah jumpa facebook penjual produk-produk tu nanti, kau boleh la seluk tangan kiri kau dalam seluar sambil baca testimoni testimoni yang diberikan.

Macam bangang gila. Testimoni serupa haram jadah.

"Sis, saya baru je guna sekali, serius ketat. Suami kata dia punya pipit rasa mcm nak putus"

"Sis, hehe. Baru guna sekali. Kesian taw laki saya. Baru dua celup dah tewas"

"Sis, anak saya dah lapan, asam keping dah lebam, tapi laki kata saya ketat macam anak dara. Awwww"

Ah tak larat la Amran nak cerita.. Apa yang Amran boleh kata, kau berniaga nak cari rezeki halal kan ?. So perlu ke tarik pelanggan dengan testimoni testimoni lucah macam tu ?.

credit-

Amran Fans
 
Tag : kesihatan


0 Komentar untuk ""Sis, hehe. Baru guna sekali. Kesian taw laki saya. Baru dua celup dah tewas""

Back To Top