Tolak Untuk Berzina, Gadis Cantik Berusia 19 Tahun Mati Dibunuh Teman Lelaki Mayat Ditinggalkan Tanpa Pakaian

Punca Dan Kronologi Gadis 19 Tahun Ditemui Maut Tanpa Pakaian | Satu lagi pembunuhan gadis yang bermotifkan cinta bertepuk sebelah tangan kembali berulang.Kali ini melibatkan seorang gadis Angesti Sistiana 19 tahun asal Jawa barat menjadi mangsa kekejaman seorang lelaki yang merupakan kekasihnya.

Dipetik dari Solo post pada sabtu lepas 11.06.2016, Angesti Sistiana dijumpai oleh neneknya maut dalam keadaan bogel di dalam bilik kedai miliknya di sukabumi jawa barat.


Menurut keterangan dari nenek mangsa Sukinah 54 tahun, dia merasa pelik selepas melihat kedai miliknya tidak dibuka cucunya hingga jam 3 petang.

Kemudian ia membuka kedai dengan menggunakan kunci kedua, setelah ia masuk kedalam ia menemui mayat cucunya hanya memakai bra dan terdapat luka lebam di bahagian leher dan terus mengadukan perkara itu kepada orang awam

Pihak polis yang mendapat aduan Kemudian membawa mayat mangsa ke hopsital untuk membuat pembedahan.


 Manakala ketua polis sukabumi Surya Jaafar berkata, mereka yang menyiasat mulai dari hari kejadian sehingga 13.06.2016 Semalam telah menahan seorang lelaki bernama Dadang 21 tahun yang merupakan jiran mangsa.

Menurutnya motif pembunuhan yang mengorbankan gadis 19 tahun itu adalah akibat dari cinta yang bertepuk sebelah tangan, Sebagai mana pengakuan dadang yang meluahkan cintanya pada mangsa namun ditolak .geram dengan hal tersebut membuatnya gelap mata hingga sanggup membunuh.


 Kronologinya, pada sabtu petang kira-kira jam 18.30 dadang masuk ke kedai yang hendak di tutup oleh mangsa dan mengutarakan isi hatinya, akan tetapi kerana mangsa menolak, dadang cuba memaksa mangsa untuk mengadakan hubungan intim.

Mangsa yang menolak sambil bergelut akan tetapi dadang memukul bahagian leher yang mengakibatkan mangsa pengsan.

Ketika dadang meraba raba dan membuka baju mangsa, mangsa tiba tiba sedar dan menjerit minta tolong.panik akan jeritan itu dadang kemudian mendekap mulut mangsa dengan kain sambil mencekik lehernya hingga akhirnya mangsa meninggal dunia.


 Melihat mangsa sudah tidak bernyawa, dadang kemudian keluar dan menutup kedai tersebut, hinggalah mayat mangsa ditemui oleh neneknya pada keesokan harinya.Akibat dari perbuatannya itu dadang di jerat dengan ancaman 20 tahun penjara.

Pihak eberita yang meneroka akaun facebook mangsa, angesti sistiani nampak seorang yang peramah, didapati angesti sistiani bukanlah orang sukabumi, ia datang ke kampung tersebut hanya untuk menolong neneknya berniga bubur.sehari sebelum nahas itu, mangsa sambil memuat naik satu status yang singkat yang menunjukkan sebuah kod kumpulan menyerupai massenger blanckbarry yang berbunyi "Ramaikan lah 2b44e49"


sumber : http://eberita.org
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Tolak Untuk Berzina, Gadis Cantik Berusia 19 Tahun Mati Dibunuh Teman Lelaki Mayat Ditinggalkan Tanpa Pakaian"

Back To Top