Tangkaplah Aku R0G0LAH Aku - Wanita Melampau

Dah menjadi satu ‘trend’ dok muat naik status bangang, gara-gara nak tarik perhatian untuk ‘like’ dorang punya status.. Dorang dah tak kisah kalau status yang dimuat naik tu berbaur lucah atau menjatuhkan diri sendiri pun, janji dorang dapat perhatian dari orang lain..

Itulah tujuan dorang buat macam tu, batak perhatian! Begitu jugak dengan minah kat atas tu lah, kononnya tengah ‘mamai’ nak tidur sampai typo pulak dah..



Tak boleh blah betul dia punya ayat ‘tangkup lah aku, rogol lah aku’.. Typo lah sangat noh! Dia nak sangat ke kena rogol, hah?? Terkena nanti, takut trauma sepanjang hidup jer kot.. Sengal betoiii!

Boleh pulak dok acah-acah typo benda macam tu.. Dah tak ada benda nak muat naik tu, baik duduk diam-diam jer.. Tak payah pegang handphone dan terus tidur jer lagi baik, daripada memperbodohkan diri dengan benda bodoh macam tu!

Lagi satu, jagalah maruah sikit.. Muat naik benda yang tak berfaedah macam tu, menunjukkan tahap mentaliti seseorang tu jer.. Jangan sampai orang lain label korang macam-macam kerana status atau gambar bangang korang..

Ada banyak benda faedah lagi untuk korang tarik perhatian, tak perlu lah nak ‘jual’ harga diri macam tu.. Haisshh!! http://pilihan-anda.blogspot.my

Sumber- MissHana/Utaranews.com
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Tangkaplah Aku R0G0LAH Aku - Wanita Melampau"

Back To Top