Video : Puluhan Ribu Ekor Lipan Keluar Dari Tanah

TAIPEI – Penduduk Taiwan gempar apabila puluhan ribu “lipan” dilaporkan muncul di permukaan tanah secara tiba-tiba di sekitar sebuah padang bola lisut di negara pulau tersebut.



Menurut laporan media tempatan, masyarakat setempat percaya kemunculan haiwan berbisa itu mungkin akan membawa kepada malapetaka bencana alam dahsyat seperti petanda gempa bumi.

Berdasarkan laporan yang disiarkan oleh media Liberty Times Net, ia melaporkan bahawa pada Mei ini sahaja sudah beberapa kali Taiwan mengalami gempa bumi namun masih lagi berskala kecil.

Media sebelum ini pernaha menyatakan bahawa ramalan gempa bumi besar akan berlaku pada bulan Mei tetapi tidak di nyatakan tempat dan waktunya dengan tepat.

Pada umumnya bagi umat Islam, mereka menyakini bahawa binatang ini benar-benar akan keluar pada hari kiamat nanti berdasarkan firman dari Allah:

“Apabila perkataan telah jatuh atas mereka, kami akan mengeluarkan sejenis binatang melata dari bumi yang menyatakan kepada mereka bahawa sesungguhnya manusia tidak yakin kepada ayat-ayat kami.” – Mynewshub.cc
Tag : PELIK


0 Komentar untuk "Video : Puluhan Ribu Ekor Lipan Keluar Dari Tanah"

Back To Top