kisah rumahtangga..kami disihir tiada n4fsu sehingga hubungan suami isteri terjejas




admin,mohon hide profile sya ya. salam..saya nak tnya pendapat wrga KRT.. saya dah berkahwin hampir 4 tahun atas dasar cinta..anak ada 2org..umur kami suami isteri antara awal 30an.. ceritanya begini, 

saya pelik dgn hubungan intim kami suami isteri.kami jarang sangat melakukan hubungan mesra suami isteri.saya ada jugak keinginan, itupon sebulan dua bulan sekali.. suami saya lagi laa..langsung tak berkehendak.langsung xnak. nak harap dia yg minta setahun sekali jangan harap..saya kalau mood ok,ok laa..boleh terima. tapi kalau dtg x ok, mmg meradang jugak.

. menangis tepi katil sebab kena reject. kdg2 suami saya kesian pada saya n dia sendri pelik dgn keadaan diri dia.dia memang jarang berkehendak untuk hubungan suami isteri. kenapa ya jadi mcm tu?? saya ada beberapa andaian

 : 1)saya x pndai layan ke?? x pndai goda ke? tapi selalu je pakai seksi n gedik2 depan dia tapi dia sekadar senyum sinis je..kekadang ada juga buat lawak n usik2 dia tapi dia x suka jugak.. 2)suami saya penat bekerja ke??

 xkan la penat sangat2 sampai langsung sehari pon x de nafsu??? 3) ade penyakit ke?? setakat ni x pernah buat pemeriksaan doktor pun.. 4) ada perempuan lain ke?? setakat ni suami saya bukan kaki perempuan.dia pn mngaku dia mmg xde perempuan lain. 5)suami saya gay ke?? takkan laaa gay.. 6)ada sihir pemisah ke?? 

waallahualam...nauzubillah himin zalik.. so, saya nk tnya memang ade ke laki jenis mcm ni n normal ke.. atau ada faktor lain yg saya x kemukakan kat atas tu..mohon nasihat, pndangan dan perkongsian dr wrga KRT..terima kasih ya..
Tag : semasa


0 Komentar untuk "kisah rumahtangga..kami disihir tiada n4fsu sehingga hubungan suami isteri terjejas"

Back To Top