dia suami saya tapi upload gambar dalam fb bersama dengan betina lain dengan aks1 yang m3sra





Assalamualaikum...

saya nak share kisah saya...saya dah kawen 4tahun..anak sorang..saya dan suami masih muda..saya 22 dan suami 23..saya dlm proses nak tuntut fasak..suami tinggalkan saya dan anak tanpa nafkah..sekarang suami ada gf..gf dia ada macam saya..

dia cakap suami saya hak dya..dya xbagi saya ganggu hubungan dorang...saya xsalahkan perempuan tu jugak..suami pun salah...saya mengalah..saya biaq dorang bahagia...sampaikan upload gambaq berdua dalam fb...saya malu...ramai orang tanya..tu bukan gambaq suami ka..

saya xtau nak jawab apa...saya rasa macam dah gagal jadi seorang isteri..suami pulak marah2 kan saya sebab saya ada teguq perempuan tu jangan letak gambaq dalam fb..suami cakap dya xdak perasaan kat saya..,saya betoi2 rasa kecewa...selama 4 tahun saya besabaq.,saya hormat dya..saya maafkan tiap apa yang dya buat...saya terima apa yang dya wat kat saya..tapi last dya cakap camtu...hancur hati saya...anak dari start lahir sampai sekarang..dah masuk 2 tahun..

saya tangung sorang diri...saya keja..penat lelah demi anak..bila minta duit kat suami..dya cakap xdak..anak pun xmeh tengok...saya nak minta fasak..macam mana cara?amik masa lama ka?maaf..saya hanya nak minta pendapat.assalamualaikum

page-kisah rumah tangga
Tag : perkahwinan


0 Komentar untuk "dia suami saya tapi upload gambar dalam fb bersama dengan betina lain dengan aks1 yang m3sra"

Back To Top