10 tahun berkahwin dengan suami hanya panggilan nama saya babi dan anjing saja





Assalamualaikum admin...mohon hide fb saya ye...


Saya tekanan sangat2..kecewa dilayan seperti binatang oleh suami sendri...di caci di maki di hina..babi dan anjing tu memang panggilan untuk saya la tu..


.tak tau la sebab nasihat suruh solat..berhenti dari bertukar2 perempuan dan menduakan saya pun tak boleh terima...

10 tahun kawen tetap x berubah.jadi imam pada saya langsung tak pernah...ada tak kawan2 yang tinggal area negeri 9 atau ipoh yang senasib dengan saya...

boleh kita berkawan.selain Allah saya perlukan kawan untuk meluah segala apa yang saya pendam.saya tak sampai hati nak cite dengan mak ayah

.taknak mak ayah sedih.10 tahun saya pendam..kalau ada yang di perlakukan seperti saya...saya harap kita boleh saling meluahkan supaya tak serabut dari terus memendam rasa...

kisah rumah tangga
Tag : perkahwinan


0 Komentar untuk "10 tahun berkahwin dengan suami hanya panggilan nama saya babi dan anjing saja"

Back To Top