sepatutnya saya dah admit wad untuk bersalin tapi keperluan bayi belum tersedia kerana suami....





Salam warga krt.....

.
Sepatutnye saya kene admit wad untuk bersalin secara ceaser semalam.....tapi hanya allah yang tahu betapa perit nye......saya mengandung anak no 6..dan sebelm ni dah 3x ceaser.....ni adalah kali ke 4.....

doctor tahan awal kerana takut berlaku rahim pecah...tapi saya x mampu untuk ke wad..akibat suami x pernah ambik.peduli......barang2 untuk bersalin 1 pun belum ade..hanya mampu berserah dan berdoa.....suami asyik penting kan bini no2...ape kehendak telunjuk dia ikutkan...sampai kan hidup saya di dalam dilema....

.hanya allah yang tahu hati saya...seandainye ape terjadi..di mana ank2 saya...sedangkan saya sepetit nye berehat di wad....tunggu tarikh ceaser pada 7hb jun...sedangkan suami sedang berasmara dana..penting kan istr no 2 dari saya....

hidup kami dah macam pengemis bila minta beli barang anak...sedangkan nak makan pun susah.....tolong lah warga krt....saya x mampu tahan air lagi..menangung kan diri akan bersalin.

.sepatut nye saya dah berada di wad.....dengan barang2 anak satu pun tiade..ape tah lagi blj.....hanya allah yang tahu hati saya sekarang
Tag : perkahwinan


0 Komentar untuk "sepatutnya saya dah admit wad untuk bersalin tapi keperluan bayi belum tersedia kerana suami...."

Back To Top