kisah kelakar..isteriku kuat berdengkur sampai cam nak roboh rumah sebab kuat sangat bunyi




Dengkur.. 


Saya ade tabiat yang kadang2 tido berdengkur.. bila penat.. tapi xde la kuat macam nak roboh rumah.. so klu time saya berdengkur.. suami saya akan tutup hidung saya.


.so saya akan tersedar..bila dah sedar.. xberdengkur dah..bila pagi.. suami saya akan cakap saya berdengkur.. saya kata suami tipu..

 jadi ada 1 hari saya dengkur.. die record dengan fon.. pastu pagi die pasang.. kkakkakaka.. jadi.. saya pun xpuashati..sebab suami saya pun berdengkur..


 jadi saya tunggu gak time die berdengkur.. saya record..so kami fair.. hhhhehe..
Sejak kebelakangan nih.. perasan suami saya xde cakap lagi pasal dengkur.. da n xde picit hidung ketika saya tido..jadi..malam tadi saya tergerak hati tanya suami saya

..
"Abg.. malam saya tido dsh xde dengkur lagi ke?"...
Suami saya jawab.."xde.."
Saya pun cakap..xde ke..atau abg pun tdo mati...kikiki..sebab dah lali..

page-kisah rumah tangga
Tag : lawak


0 Komentar untuk "kisah kelakar..isteriku kuat berdengkur sampai cam nak roboh rumah sebab kuat sangat bunyi"

Back To Top