pelanggan nek berang dengan butik jual baju menyusu ni tak tunaikan janji




20 Saat Aksi Terlampau Customer Di Butik Jubah Menyusu Popular1
Nasib baik ada yang merakam.. aku dgr akak ni ckp dalam video ni, die kata “datang terus dapat baju”….



Korang dah tgk belum video yang viral skrg kat media sosial, iaitu rakaman video dekat butik jubah menyusu popular Feedmilk ( KLIK SINI ) https://www.facebook.com/thesiakapkeli/?fref=ts, ada sorang akak ni mengamuk dekat staff butik feedmilk ni sendiri.

Dalam rakaman 20 saat ni, aku dpt paham, akak ni mcm tak puas hati sebab tak dapat beli jubah menyusu ni bila dah dtg butik Feedmilk dekat Shah Alam. Tapi tak kan sampai mengamuk boleh tolak staff yang besar tu sampai terjatuh, lepastu selamber tolak PC dekat kaunter sampai terjatuh pecah , dan paling seram bila ak dgr bunyi cermin kaca pecah .


Dah tahu popular dgn baju menyusu, kenapa tak sediakan stock betul2, lain kali jangan bukak 30 je kuota, dah ada sampai 99,000 follower dekat Facebook, ada pulak follower sampai 47,000 follower di Instagram, patut dah boleh fikir, janganla bukak 30 orang sahaja, paling kurang 300 orang.


20 Saat Aksi Terlampau Customer Di Butik Jubah Menyusu Popular2
Lepas aku ke facebook page diorang, aku jmpe gambar2 macam dekat bawah ni, ade cermin pecah, pc kat bawah, kotak bersepah.



Lepas aku selidik-selidik, ni rupanya gambar jubah yang popular dan buat akak ni tak puas hati sebab tak dapat jadi dealer. Boleh tahan la, memang cantik, simple.Diorang dah bukak pengambilan ejen ni masa 28.5, tempoh hari.. Sampai SOLD OUT dalam masa 1 jam.



Aku tengok memang ramai yang berebut nak jadi, sebab bila aku scroll2 post2 lama diorang , memang customer diorang terpaksa berebut bila ada new arrivals keluar, sebab Feedmilk ni memang dah popular.


Tapi mungkin akak ni tak puas hati, sebab tak dapat jadi dealer, akak ni terpaksa buat benda mcm tu. Aku harap lepasni Feedmilk bukak lagi la pengambilan dealer, sebab aku tak rasa akk tu je xpuas hati, lepasni mesti ramai lagi berebut nak jadi dealer. 


Memang logikla semua brebut jual jubah menyusu diorang ni #SelamberSelak , aku pun rasa stylo tagline diorang ni..huhu | Review by Syafiq San





http://mediavireel.blogspot.com
Tag : semasa


0 Komentar untuk "pelanggan nek berang dengan butik jual baju menyusu ni tak tunaikan janji"

Back To Top