Wanita Diraba Dalam Lift Mengaku Sempat Gengam Z@karnya

SINGAPURA: Seorang wanita berusia 21 tahun berjaya menyelamatkan diri daripada menjadi mangsa cabul dengan menyerang pencabulnya pada anggota badan paling strategik - kemaluannya.

Menurut The Independent, lelaki berusia 31 tahun, Kum Keng Fa mengekori wanita berkenaan dalam perjalanan pulang ke apartmen sehingga ke dalam lif.

Dia kemudiannya memperkenalkan diri sebagai Ken dan berbual dengan wanita tersebut, kononnya dia juga tinggal di blok yang sama.

Secara tiba-tiba, setelah yakin hanya mereka berdua sahaja di dalam lif itu, Keng Fa terus meraba payudara wanita berkenaan. Mereka juga bergelut dan kedua-duanya jatuh ke lantai.

Walaupun cuba dihimpit Keng Fa, wanita tersebut sempat mencengkam buah zakar penyerangnya. Lelaki itu yang tidak tahan menanggung kesakitan terus melarikan diri.

Lebih malang, telefon bimbit lelaki tersebut tertinggal di dalam lif yang akhirnya digunakan oleh pihak polis sebagai bukti untuk menahannya.

Lelaki tersebut berjaya ditangkap pihak polis dan telah dijatuhkan hukuman penjara 27 bulan dan tiga kali sebatan atas kesalahan mencabul.
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Wanita Diraba Dalam Lift Mengaku Sempat Gengam Z@karnya"

Back To Top