Kisah Ciuman Terakhir Gadis Cantik Sebelum Bunuh Diri

Kisah sedih gadis cantik yang putus asa menyimpan kisah misteri di sebalik ciuman terakhir.

Pemuda dgn tampan berhenti d tengah jambatan dn bertanya kepada wanita

 
Pemuda: apa kau mahu buat d situ awak.?

 
wanita; aku mahu bunuh diri bang.!


 pemuda; kalau begitu., kau cium dulu aku. Aku mau rasa bibirmu yg lembut itu. boleh ka.?
 
Lalu wanita itu mencium dgn penuh ghairah. .pemuda pn dgn senang hati dn bertanya lagi

 
pemuda; ciumanmu hot sekali, kenapa kau mhu bunuh diri? Kau cantik body mu mantap sekali kn sayang tu awak?

 
wanita; aku sedih bang.! Orang tua ku tidak mengerti perasaan ku bang, di larang saya pakai baju perempuan, sedangkan saya suka macam perempuan. .... "

 
pemuda; puihhh ... puih..puih ... setan !!! Rupanya kau pondan sial. !!! Pergilah kau bunuh diri. !!! Kalau tidak saya yg bunuh kau setan ..
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Kisah Ciuman Terakhir Gadis Cantik Sebelum Bunuh Diri"

Back To Top