SUAMI DAYUS -Kes berat ni bro sampai ko bersujud kat kaki isteri untuk suruh buka hp jer.





assalamualaikum KRT minta admin hidekn saya..saya btl2 perlukan pandangan dri anda kalian....sy seorang suami..mempunyai isteri muda yg jauh beza dari saya...sejak2 akhir ni..hubungan kami semakin hambar..dan sering berkelahi..sbagai suami sy byak bersabar. Sy banyak mengikut kemahuan isteri...smakin lmbut..semakin dia xhormat saya..

sy pnh nasihatkan supaya jgn bpakaian tlmpau ketat..dibalasnya sy ni cerewet..sy tgur dan ajk solat bersama..alasannya sjuk,xmndi lg..sruh sy solat dlu..sy smakin terabai ditambah lg dia lbih kepada hensetnya..abila bgaduh je,,dia tukar prfle fb,whsap dri gmbar kwen,kpda gmbar sigle dan xbertudung..bila saya sbg suami nk tgok hnset,,

dia ubah password,kata nya privasi..dia ckp xusik hset sy,dan sy xperlu tgok dia pny...sedangkn sy xpnh ubah apa2 pasword or email..bl sy mula syak sesuatu..dia ckp sy xpercaya..hati suami mna yg x fkir bila isterinya marah dan btekak dsebabkan hset...

sehingga saya menangis..bersujud kt kaki dia..sruh dia bkak hset dia..dia seolah memntingkan bnda tu dari seorang suami yg merayu..mnagis di kakinya..knap perlu privasi..knap perlu tkr gambar..knap perlu ttup pasword klau btul dia xda smpan apa2 rahsia pada saya..saya suami dia..

.sy didik..tgur dia..sy tahu mnusia xkn spurna didunia..tp mna sifat seorang isteri yg mngis..meminta smpai begitu..saya menahan sebak..apa pntingnya benda itu berbanding suami..bl sy tgok..dia brebut2 rampas hnset..dikatanya privasi..seorang suami isteri. Tido sektil..pun dia sorok bwah bntal..

bila sy syak..ragu2..dia mrah ckp xprcya. Mcm mna seorang suami boleh percaya..?? Saya merayu pada kawan2..sy dh byak bsabar..sy cnta isteri sy lbih dri sglanya..sy tgur smua demi kbaikan kami..solat..aurat..hormat suami..mesti kecewa yg sy dapat..sy xprnh halang dia kluar..kerja..dia nk mkn apa..

nk pegi mna sy ikutkan..tp skit pn xrsa bsyukur dan hormat pda sy...klu dia rsa perlu sy keoaskn..insyaallah kami akn berbincang sama2..sekadar tanya pada shbat KRT..smpai bila perlu bersabar .
Tag : perkahwinan


Back To Top