kisah realiti-abang ipar suka tengok video lucah tapi bila nak buat seks macam mengelak





tlg hide saya . ni kisah kakak saya . dye mintak pendapat pasal ni . suami dye kaki tgk video lucah . skrg dye tgh gaduh besar . smpai kan nak bercerai ngn suami dye . sy dh nasihat byk kali suruh dye bersabar tp katanya xleh tajan dh ngn perangai suami dye ni . suka tgk video lucah tp bila nk buat seks ngn dye suami dye mcm mengelak . bila time subur suami selalu bg alasan x mau buat sedgkan kakak sy ni tgh ttc nk kan zuriat . nak kata suami dye ade perempuan lain xde kata nya . hari2 check tepon xde pon yg mencurigakan . suami dye bukan jenis kaki lepak . sy pon stress jugak mcm mana sy nk nasihatkan pada abg ipar sy tu .
Tag : perkahwinan


1 Komentar untuk "kisah realiti-abang ipar suka tengok video lucah tapi bila nak buat seks macam mengelak"

Back To Top