gambar bukti saya dipukul dan ditampar suami kerana pegang hp ketika iron baju






Salam...krt boleh share kisah saya tak? Saya baru berkahwin xsampai 2 tahun, anak first 6 bulan and im pregnant 4 months.. tapi saya dah xtahan, malam ni last limit saya kena pukul dengan suami... 

saya ditampar hanya kerana saya nak betulkan spek mata saya masa dia cium pipi saya sebelom pergi keja tadi... depan anak saya dia tampar saya..

 minggu lepas dia baling saya dengan botol bedak baby yang besar tu, kena dekat perut saya.. dia pukul saya dengan batang penyodok sampai lebam2 kaki saya... dia tampar saya berbelas kali sampai bengkak pipi saya 2,2 belah...telinga saya sakit...

 hanya sebab saya pegang henfon masa dia tengah tolong iron baju saya... saya pegang henfon sebab dia suh saya msg adik saya untuk bertanyakan sesuatu... boleh x saya bawak gambar2 ni sebagai bukti untuk mohon penceraian..saya dah xtahan dah... 😭😭😭😭
Tag : kisah


6 Komentar untuk "gambar bukti saya dipukul dan ditampar suami kerana pegang hp ketika iron baju"

Suami-isteri wajar fikirkan dosa pahala dalam apa jua tindakan.

Back To Top