Satu hari nanti. Aku akan merindui.





Satu hari nanti. Aku akan merindui.
Jangan merungut saat anak nak menyusu 10x sekalipun.. satu hari nanti aku akan rindu zaman bergopoh gapah siapkan susu anak.


Jangan merungut bila anak nak berdukung sentiasa.. satu hari nanti aku akan rindu zaman anak melekat berdukung sentiasa..
Jangan merungut anak sepahkan mainan.. satu hari nanti aku akan rindu rumah penuh dengan mainan anak2..


Jangan merungut bila anak susah nak bangun pagi ke sekolah.. satu hari nanti aku akan rindu kejutkan anak2 setiap pagi.. 


Setiap pengalaman tak mampu untuk ulang semula.. akan merindui setiap saat membesarkan anak2.. 


Bersyukur Allah beri peluang memiliki anak kandung dan menjaga sendiri di depan mata.. hargai selagi hayat yang ada..
Xoxo
MumyArish&Arizqi
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Satu hari nanti. Aku akan merindui."

Back To Top