Jururawat Biadap!! Teringat kisah silam Jururawat Tua Makan Penampar Aku

 gambar hiasan
Kisah ini dikongsikan oleh pemilik akaun fb Kekawan Kawan ketika isu aduan jururawat di Klinik Banting  kurang ajar memarahi pesakit beliau telah kongsikan kisah yang beliau pernah menampar muka jururawat ketika pergi ke klinik kerajaan berikut perkongsian beliau

Teringat kisah silam misi tua mkn penampar aku.. Dh salah sebot no giliran. Dari no 80 leh terus g no 82.. Tu aku diam . aku fikir mungkin no aku bilik lain kot. Tk lama dia panggil no aku. Masa aku nk masuk. Jupo doktor. Dia leh saun lak aku ngb bini aku. Tk sekolah ke .

buta huruf ke. Dia panggil 2 3 kali tk dgr.. Tde crite byk melekat satu penampar kt muka misi tu . aku terus tye..td ko pgl no berape. Dia leh kate . no aku dia pgl. Dtg sorg org tua tu.. Dia ckp pkck tk pekak ag.. Ko sbut no 82 bkn no 81 satu.. Ade sorg makcik tu .

bagus adek tmpar misi ni.. Kurang hajar sgt.. Selama ni tk kira sape. Semua dia maki. Hari ni baru bertemu buku dgn ruas . aku terus bla. G klink bayr.. Tk kisah la mahal pon tpi aku puas ati.. Dn semnjak tu aku tk jejak lagi klinik kerajaan.. Dari doktor sampai yng tukang sapu semua sombong..



Tag : semasa


0 Komentar untuk "Jururawat Biadap!! Teringat kisah silam Jururawat Tua Makan Penampar Aku"

Back To Top