Awas!!! Jangan Lakukan 2 Perkara Ini Selepas Setubuh Kalau Tidak Inilah Jadinya

Berikut adalah kesilapan kita dimudahkan dan harus dielakkan selepas berakhirnya "Jawatankuasa", menurut cadangan pakar: sekolah seks

Pelukan isyarat, caress selepas "it" membawa kepada tahap kepuasan dalam hubungan yang lebih besar.

Harus rasa dengan serta-merta

Membuang masa (kira-kira 5-10 minit) selepas "cinta" adalah cara untuk membersihkan faraj, mengelakkan penyakit berjangkit. Bagi wanita, ia adalah lebih penting untuk mengelakkan radang saluran kencing, radang pundi kencing.

Tetapi bagi lelaki, benar-benar harus tidak membuang air kecil dengan serta-merta selepas seks, jika tidak pergi ke sakit ke prostat. Oleh lelaki kencing adalah agak panjang dan melengkung, air kencing menerusi zakar dengan rahmat yang besar dan panjang masa, atau menyebabkan sakit "budak kecil".Jadi lelaki patut rasa selepas 5-10 minit selepas "cinta".
Jangan jalankan tergesa-gesa keluar dari katil

Mengapa anda mesti tergesa-gesa? Satu-satunya perkara yang anda akan dipaksa untuk meninggalkan katil yang betul selepas cinta membuang air kencing, tapi sebaik sahaja itu dilakukan, kembali ke katil dan berbaring semula di sebelah beliau masa sekurang-kurangnya satu. Ini bukan sahaja membantu anda menggiatkan selepas "pertempuran", tetapi juga baik untuk hubungan kedua-duanya.

Seperti yang dinyatakan di atas, lebih terpelihara masa untuk mendukung yg suka diemong dan tegas perbualan selepas itu, kedua-duanya untuk berasa lebih emosi dan melekat dengan "love" baru sahaja berakhir.


2 larangan perlu dilakukan selepas hubungan

Apa yang perlu saya lakukan

Jadi utama berpelukan

Kecuali ada satu malam dan anda hendak membenarkan situasi dengan serta-merta, anda perlu sentiasa memeluknya selepas fellatio. Kajian ini mendapati bahawa isyarat, utama berpelukan, caress selepas "it" membawa kepada tahap kepuasan dalam hubungan yang lebih besar. Ini adalah terutamanya baik bagi wanita, kerana mereka merasakan ini tindakan mencari jodoh terikat perasaan antara mereka dan anda suka lebih mendalam.

Pusat akan mendedahkan dirinya

Kajian ini menunjukkan bahawa masa yang terbaik bagi seorang wanita untuk "menarik hati, usus" atas segala-galanya dengan serta-merta selepas puncak syahwat seks. Ini adalah kerana, oxytocin hormon yang dikeluarkan semasa "Puncak" bukan sahaja membantu puak lemah rasa melekat, suka bahawa mereka boleh merasa yakin yang anda suka. Jadi, selepas berakhir "cinta" akan masa emas kedua-duanya menjadi penunjuk tentang perkara-perkara kegemaran beliau apabila melakukan "it" atau Pusat masalah peribadi yang rahsia atau sulit.

sumber : http://blogcurhat.com/

Tag : perkahwinan


0 Komentar untuk "Awas!!! Jangan Lakukan 2 Perkara Ini Selepas Setubuh Kalau Tidak Inilah Jadinya"

Back To Top