Saya Mohon Viralkan Musibah Yang SEdang Ditanggung Sahabat Saya

Sy mohon viralkn ttg musibah yg sedang ditanggung sahabat sy..assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

saya memohon jasa baik dan belas ehsan sesiapa sahaja yang sudi untuk membantu sahabat saya Nor Hasyimah Bt Ibrahim mencari dana untuk anakandanya Muhammad Rafiq Adam B. Rohaizam,6 tahun bg menampung kos rawatan yg mencecah hampir rm200k.

Muhammad Rafiq Adam mengidap leukemia tahap 2.sel cancer tlh masuk melalui air tulang blakang merebak ke kepala dan mengenai urat saraf.Peratus utk sembuh adalah 45%..sekarang Adam terpaksa mengulangi semula rawatan chemotherapy buat kali kedua dan dose ubat semakin btambah dan lebih kuat dari yang sebelumnya.

Panjang2kanlah rayuan saya ini. moga2 ada yang dapat membantu mereka. Nor Hasyimah Binti Ibrahim 152108028949 Maybank 019-559 4570


 
Tag : semasa


0 Komentar untuk "Saya Mohon Viralkan Musibah Yang SEdang Ditanggung Sahabat Saya"

Back To Top