Kurang Ajar Dan Kejam!! Anak Gadis Ini Tergamak Memberikan Ibunya Makan Tahi Manausia Dan Air Kencing

Kita Sebagai seorang anak sewajarnya untuk menjaga dan memelihara ibu yang tua, namun tidak dengan gadis ini melayan ibu dengan sangat kejam, si anak sanggup memberi makan tahi orang kepada ibu dan menyediakan minum air kencing.

Seperti yang di kutip dari laman Tribunnews.com Siti Nur Redha Khamis, gadis berusia 25 tahun dikhabarkan sanggup memberi makan najis orang dan air kencing terhadap ibu, Puan Kamisah Burel (58).Fakta ini, diungkapkan Darwinder Singh Sukhdev Singh (39) jiran mangsa yang juga kekasih Siti.

Darwin dihadapkan di mahkamah kerana didakwa bersekongkol dengan Siti untuk menganiaya Ny Kamisah.Dan di perbicaraan itu, Darwin membuat pengakuan mengejutkan bahawa dia telah ikut menyuap Ny Kamisah najis orang.


Perbuatan keji itu hanya dilakukan sekali pada tarikh 1 Julai 2014 pukul 10.30. Tetapi, perbuatan itu terus dilakukan Siti ."Saya hanya merancang satu masa untuk menyediakan kotoran ibu, tapi dia (Siti) memberi setiap hari," kata lelaki penganggur ini.


Dia mendakwa bahawa Siti telah keluar dari pekerjaan selama lapan bulan, dan bahawa ia telah cuba untuk menyokongnya.

"Saya menggadaikan barang kemas saya. Saya menjual handphone dan laptop saya untuknya. Dia telah menuduh saya banyak perkara. "


Setelah perbicaraan, Darwinder dibawa ke balai Polis Tanglin, di mana ia akan dihumban selama seminggu untuk membantu polis menyiasat kesalahan lain yang mungkin dilakukan.


Kes ini mendapat perhatian apabila jiran mangsa lain, Mohammad Juani (25), viralkan video di Facebook yang menunjukkan Ny Kamisah ditampar oleh Siti di kediamannya.\Juani kepada The Straits Times mengatakan "Aku tidak tahan melihat rasa sakit bahawa bibi tua menderita. Dia juga harus diperlakukan seperti orang. "


The New Paper (TNP) juga menerbitkan sebuah wawancara dengan Darwinder, yang memberikan "" gambar Puan Kamisah yang didakwa disalahgunakan oleh Ms Siti di flat mereka.
Tag : kejam


0 Komentar untuk "Kurang Ajar Dan Kejam!! Anak Gadis Ini Tergamak Memberikan Ibunya Makan Tahi Manausia Dan Air Kencing "

Back To Top