Isteri Saya Trauma Dipeluk Dan Diraba Lelaki Nepal Depan Khalayak Ramai Di Sogo

Memang Sangat Celaka itulah boleh dikatakan apabila warga nepal berani bertindak kurang ajar dan biadap dengan meraba isteri oran depan khalayak ramai inilah akibatnya bila menteri berkaitan memberikan kelulusan kemasukan warga asing yang ramai ke Malaysia. 

Hari ini viral dilaman sosial apabila seorang lelaki tempatan mendedahkan isterinya trauma akibat dipeluk dan diraba lelaki warga Nepal dari belakang depan khalayak ramai di Sogo.berikut apa yang diluahkan.

hati2 dgn nepal... aku ngah setup brg busking dpn sogo td.. dia dtg peluk farah n raba... farah tumbuk sedas... aku just jalankan kewajipan sbg suami sahaja... tak sedar tau2 keras pastu darah meleleh ... aku tau malaysia akan melindungi penjenayah macam nepal ni lps ini aku yg kedalam... tq ‪#‎najibrazak‬ rezeki aku bukan dikaki lima lagi... selepas berkahwin dugaan lebih besar yg dtg ...

 
bayangkan apa yang bakal berlaku lagi apabila 1.5 Juta Bangla dimasukkan dalam Malaysia ? yang ada sekarang sudah tidak terkawal masuk lagi banyak-banyak menurut info dari page king jason Zahid mendapat RM1000 sekepala bangla yang dimasukkan dalam Malaysia bayangkan jika 1.5 juta bangla yang masuk? 

lebih dahsyat lagi Zahid mengatakan bangla-bangla tersebut akan diberikan IC/ kad pengenalan khas jadi pilihan raya nanti senang untuk mereka sokong UMNO memerintah Malaysia.

berbalik kepada kisah brother ni beliau telah kongsikan gambar isteri beliau yang taruma akibat perbuatan nepal tersebut


isteri saya heavy athma... kat umah siap pakai nebulizer... ni dia merungut sakit... trauma dll ...- GENJI Buskers
 
 Genji juga telah tweetkan kes ini kepada ayah angkat bangladesh Zahid hamidi beliau printshoot yang dikongsi

Sebagai rakyat Malaysia adakah anda rasa Malaysia masih Aman dibawa pemerintahan Najib, Rosmah dan Zahid serta seangkatan dengannya? bayangkan jika berlaku kepada anda? anda berlaku kepada isteri anda bagaimana? jadi tak hairan mengapa netizen doakan agar anak zahid dirogol bangla!! lihat gambar2 dibawah





Tag : semasa


0 Komentar untuk "Isteri Saya Trauma Dipeluk Dan Diraba Lelaki Nepal Depan Khalayak Ramai Di Sogo"

Back To Top