"ANAK SAYA MENANGIS SETIAP MALAM ANGKARA UMMU SIBYAN!"


"ANAK SAYA MENANGIS SETIAP MALAM ANGKARA UMMU SIBYAN!"
.
"Alhamdulillah anak saya yang ke-3 selamat di lahirkan pada bulan Jun lalu. Disebabkan ni adalah kali ke-3 menimang cahaya mata, saya dan isteri boleh dikatakan dah mahir nak kendalikan anak kecil. Bermula dari kakak yang sulung 4 tahun yang lalu, dan diikuti oleh angah 2 tahun lepas, so untuk anak perempuan kali ni boleh dikatakan dah 'pro' lah kami ni.
.
Benda2 yang basic macam bila baby menangis sebab pampers dah berat tak pon sebab dah berak, menangis nak susu, jaga timing tidur siang malam Alhamdulillah kami dah makin arif sekarang. Boleh kata tengok je tingkah laku baby kami dah boleh baca apa yang tak kena.
.
Tapi ada satu benda yang dari zaman kakak yang sulung sampai la sekarang kami masih tak dapat nak faham. Benda yang akan buat kami suami isteri rasa stress sangat2, dan rasa nak marah, kadang2 bergaduh suami isteri. Bila masuk waktu maghrib je kami dah start rasa cemas, tak tahu malam ni akan jadi lagi ke tak. Kalau jadi lagi alamatnya memang takkan cukup tido la kami malam ni.
.
Yang saya maksudkan adalah situasi yang mana tak semena2 anak kecik kami akan menangis berlarutan, tak cukup dengan tu tangisannya pon pelik, nyaring semacam, badan baby pon macam tersentak2 dan yang paling merisaukan bila mata baby meliar tengok ke atas, kejap ke kiri, kejap ke kanan. Saya yang dewasa ni pon terlintas juga perasaan takut bila tengok anak kami macam ni. Kalau lah saya sorang je yang kena handle tanpa bertemankan suami, tak rasa saya ni cukup tabah nak hadapinya sorang diri.
.
Benda ni jadi tak kira masa, kadang2 waktu maghrib tapi yang paling kerap jadi lepas pukul 12 ke 4 pagi. Nak kata pampers berat dah tukar, nak kata lapar dah bagi susu lebih dari patutnya baby minum, nak kata perut kembung pon tak. Tapi baby akan terus menangis sampai berjam2, kadang2 akan tertido mungkin sebab dia penat sangat tapi tak lama lepas tu dia akan terjaga dan menangis balik.
.
Cara baby bangun pon seolah2 tersentak, ibarat kita tengah tido dan ada orang datang sergah. Memang kesian tengok baby, sampai la nak dekat waktu subuh baru la baby akan tido dengan lena sampai ke siang. Memang tu lah rutin yang akan jadi kalau based on kakak dengan abang dia dulu, smpai la diaorang dah cukup besar barulah akan beransur kurang.
.
Tapi untuk anak kali ni tekad nak buat perubahan, dah tak sanggup lagi biar anak menangis sepanjang malam. Jadi saya pon buat kajian dan hasilnya saya sekarang tahu wujudnya makhluk yang bernama UMMU SIBYAN, yang merupakan kaum jin berjantina perempuan yang suka mengganggu bayi dan kanak-kanak biasanya di bawah umur 2 tahun.
.
Ummu sibyan juga dapat menguasai ke atas anak Adam lelaki dan perempuan, boleh masuk ke rumah-rumah, boleh berkokok seperti ayam, menyalak seperti anjing, bertebah seperti lembu, bersuara seperti keldai dan kura-kura dan bersiul seperti ular. Ia juga boleh bertukar-tukar wajah dengan pelbagai rupa, boleh mengikat rahim perempuan, dan boleh membunuh anak-anak di dalam kangungan.
.
Antara tanda2 gangguan ummi sibyan ni adalah:
✔ Sawan tangis (menagis tanpa henti)
✔ Baby menangis melalak (mata memandang ke atas dan sudut2 rumah)
✔ Kanak-kanak berjalan dan terjatuh seolah2 di tolak
✔ Mengigau sambil mengatip gigi berulang kali
✔ Demam panas hanya selepas Asar dan sebelum Subuh
✔ Anak2 susah nak mendengar kata dan degil
.
Selepas membuat kajian lebih lanjut, saya terbaca akan khasiat daun bidara dalam menghindari gangguan makhluk halus kerana di dalam al-Quran juga ada menyatakan pohon bidara antara pohon2 yang ada di dalam syurga. Memang pada mulanya saya tak tahu dekat mana nak dapatkan daun bidara sehinggalah saya terjumpa BidaraLab. Yang menariknya produk BidaraLab mempunyai pati daun bidara yang sangat pekat dan baunya kuat, dan setiap produknya telah diruqyahkan (dibacakan ayat2 al-Quran) sebagai ikhtiar menghindari sebarang gangguan makhluk halus.
.
Setelah menggunakan produk bidara, alhamdulillah dengan izin Allah keadaan baby menjadi bertambah baik, setiap kali mandi di waktu petang produk bidara ni saya campurkan ke dalam air dan di jadikan bilasan terakhir pada badan baby. Kesannya baby tidur dengan lebih lena tanpa sebarang gangguan. Kakak dan abang ngah pon lebih menengar kata dan kurang buat perangai alhamdulillah dengan izin Allah. Dan hubungan saya suami isteri pon lebih harmoni. Bagi mereka yang mempunya masalah yg sama mcam saya, saya amat syorkan anda pon mencuba produk ini"
- Pn Misya, Bandar Baru Bangi
.
.
.
Sila Whatsapps
Admin Gel Mandian Ikhtiar Bidara
.
010.340.5857
010.340.5857
010.340.5857
.
Semoga ikhtiar anda mendapat perkenan dari Allah s.w.t
Tag : agama


1 Komentar untuk ""ANAK SAYA MENANGIS SETIAP MALAM ANGKARA UMMU SIBYAN!""

Terima kasih untuk info ini semoga bermanfaat pada semua pembaca.

Back To Top