Terkini!! Gadis Mati DIR0G0L Lelaki Tidak Dikenalinya Manakala Miss-V nya Disumbat Buluh Panjang

sejak akhir-akhir ini muncul berita mengenai seorang pekerja kilang yang diperkosa, dan dibunuh dengan cara memasukkan gagang cangkul kedalam faraj, kali ini adalah berita mengenai gadis yang kemaluannya dimasukan buluh oleh seseorang tak dikenal, gadis ini dijumpai terbaring diperkebunan tebu milik seorang penduduk di kampung branjangan.

Menurut keterangan saksi yang menemui mayat tersebut, dia sempat melihat kerana melihat buluh panjang yang menusuk kedalam kemaluan mayat tersebut, menurut polis ini merupakan mangsa rogol dan pembunuhan.


Pembunuhnya Ditangkap Dalam Masa 24 jam,Hanya dalam tempoh 1x24 jam setelah ditemui mayat seorang wanita, di kebun tebu milik penduduk yang menggemparkan penduduk tempatan kerana keadaan mangsa yang sangat menyedihkan.

kali ini polis berjaya menangkap pelaku yang tidak lain dan tidak bukan adalah teman lelaki mangsa sendiri.Pesalah ditangkap di kos-kosannya di mana diya tinggal, menurut keterangan polis, motip suspek membunuh mangsa adalah kerana pelaku merasa sakit hati kepada mangsa, kerana tidak mau diajak berhubungan badan,

kejadian bermula ketika sitersangka membawa mangsa untuk jalan-jalan di kawasan kampung branjangan, ditengah perjalanan di sebuah ladang tebu, si pelaku malah memperkosa mangsa dengan sadis sebelum akhirnya dibunuh, yang lebih sadis lagi pelaku juga merakam saat dia memperkosa dan membunuh mangsa.


 Sekarang pelaku harus berurusan dengan pihak polis, dan harus mempertanggungjawabkan perbuatannya tersebut, sedangkan keluarga mangsa sok kerana tidak percaya teman lelaki mangsa yang membunuhnya.
Kejadian ini menjadi pelajaran bagi kita semua, mohon bantu share video ini agar tidak ada lagi mangsa seterusnya, Semoga dosa-dosa mangsa diampunkan dan rohnya diberikan ketenangan di sisi Tuhan, amin
Tag : kejam


0 Komentar untuk "Terkini!! Gadis Mati DIR0G0L Lelaki Tidak Dikenalinya Manakala Miss-V nya Disumbat Buluh Panjang"

Back To Top