PADAH gadis murahan baru kenal dengan rakan fb dah terl8nj4r


Jumpa Lelaki Kenalan Di Fb,Mahasiswa Jadi Hamba Seks Selama 4 Hari|Awal perkenalan melalui laman media sosial facebook yang berawal manis hingga berhujung kekerasan seksual telah di alami gadis 18 tahun yang merupakan mahasiswi perubatan dirogol berhari hari dengan seorang lelaki 25 tahun yang di kenalinya melalui facebook sejak awal bulan lalu.

Mangsa mengaku ,dia mengenal lelaki berkenan melalui laman media sosial pada awal bulan lalu,semenjak dari pada itu mereka akrab hingga satu temu janji pertemuan di atur.

Pada minggu lalu 29.05.2016 saya di ajak bertemu,kemudian dia mengajak saya untuk menemaninya bertemu rakannya bernama Ahmad,kata mangsa pada pemberita 06.06.2016.

Saat itu lelaki terbabit memberikan mangsa minum,namun setelah meminum air yang diberikan pelaku,mangsa kemudian tidak sedarkan diri.

Setelah minum air yang diberikan  kepala saya pening sebelum pengsan,saya sedar saja sudah berada di tempat lain di atas ranjang tanpa sehelai pakaian,saya sedar saya telah di rogol ,perkara itu berlaku dalam beberapa hari kemudian saya berhasil lari dari rumah itu pada kamis 02.06.2016 ,katanya.

Menurut pengakuan mangsa,vijay pratama mengenalkan dirinya kepada mangsa sebagai seorang direktur perusahaan getah,akan tetapi setelah di siasat dia hanyalah seorang lelaki biasa yang tidak memiliki pekerjaan

“Setelah kejadian,saya mengadu pada kedua orang tua,dan kami membuat siasatan ternyata vijay pratama bukanlah direktur perusahaan getah,dia hanya orang biasa yang tidak bekerja “,.katanya.
Atas kes ini pihak polis telah memburu seorang suspek bernama vijay pratama dan Ahmad ungkap Komisioner Fahrizal Disini



http://eberita.org
Tag : sosial


0 Komentar untuk " PADAH gadis murahan baru kenal dengan rakan fb dah terl8nj4r"

Back To Top